Nieuwe Bestuursleden gezocht

Wij zoeken nieuwe bestuursleden. Iets voor jou? Altijd al je energie willen inzetten als bestuurder van een huurdersorganisatie? Wij zoeken meerder bestuursleden.

Het bestuur van ‘t Klokhuis bestaat momenteel uit 5 personen, te weten een voorzitter, secretaris, penningmeester en 2 algemene bestuursleden. Wij zoeken, vanwege verschillende projecten, extra bestuursleden. Het gehele bestuur zet zich in op vrijwillige basis. Als nieuw bestuurslid is het een pré als je bestuurlijke ervaring hebt, maar dit is niet noodzakelijk, belangrijk is de wil om je in te zetten voor onze huurders en dat ben je bereid bent om minimaal 1x per maand te vergaderen met het gehele bestuur en tussentijds indien de omstandigheden daarom vragen. Uiteraard doe je het niet alleen, dus we zoeken een teamspeler en iemand die weet dat het huurdersbelang altijd boven het eigen belang gaat.

Wat staat daar tegenover? Een uitdagende functie in een dynamische omgeving in een enthousiast team, waar we allemaal hetzelfde doel hebben: het beste te bereiken voor onze huurders op korte en lange termijn. Ben je geïnteresseerd of wil je meer informatie , stuur een email naar info@hvklokhuis.nl of neem contact op met onze voorzitter Ron van Zoolingen onder tel.nr. 0653175946